Întrebări frecvente (FAQ)

Primagran oferă chiuvete de bucătărie din granit de înaltă calitate. Rezultatul tehnologiei moderne și a măcinării de granit de înaltă calitate este că chiuvetele noastre se află în fruntea diferitelor mărci, care oferă și accesorii de bucătărie. Secretul succesului Primagran este atitudinea sa individuală și procesele tehnologice experiențiale. Suntem mândri să spunem că chiuvetele de granit Primagran împodobesc deja bucătăriile a sute de mii de clienți polonezi și străini. Produsele noastre sunt recunoscute și onorate nu numai de clienții privați, ci și de organizațiile comerciale.

Cum se curăță o chiuvetă din granit?

O îngrijire adecvată va ajuta la menținerea chiuvetei în starea inițială pentru mulți ani de acum încolo. Tratamentul zilnic este simplu și nu necesită mult timp. După terminarea folosirii, este suficient să spălați chiuveta cu apă și să o ștergeți uscat. Dacă chiuveta a intrat în contact cu alimente intens colorate (cum ar fi vinul sau sfecla), este o idee bună să spălați rapid suprafața. Pentru curățarea zilnică, vă putem ajuta cu agenți de curățare speciali pentru chiuvete de granit, care se găsesc în magazinul nostru. Acestea sunt pentru curățarea chiuvetei, asigurarea igienei sale, precum și eliminarea bacteriilor și a resturilor alimentare.

Chiuvetele din ofertele companiei sunt importate din China?

Chiuveta Primagran este un produs polonez fabricat în Polonia. Primagran asigură un lanț de aprovizionare etic și caracterul ecologic al materialelor utilizate.

Din ce sunt făcute chiuvetele de bucătărie din granit Primagran?

Chiuvetele de bucătărie Primagran sunt fabricate dintr-un amestec de materiale de ultimă generație. Materialul chiuvetelor Primagran se bazează pe granit măcinat (cuarț) și rășină sintetică de înaltă calitate. Datorită utilizării acestor materiale, putem garanta că produsele noastre sunt ustensile de bucătărie durabile, fiabile și elegante.

Cât de rezistente sunt chiuvetele la zgârieturi?

Chiuvetele marca Primagran sunt ustensile de bucătărie rezistente la zgârieturi, umflături și temperaturi ridicate. Dacă instalăm o chiuvetă de granit în bucătăria noastră, putem efectua toate procesele și sarcinile din bucătărie cu ajutorul acesteia. Compoziția materialelor chiuvetei permite acest lucru. Fiecare dintre modelele noastre are o garanție de 35 de ani.

Ce accesorii puteți cumpăra pentru chiuveta dvs. din granit?

Pentru chiuvete din granit, puteți cumpăra accesorii de bucătărie pentru a vă ajuta în munca de zi cu zi și pentru a vă asigura un mediu curat și ordonat în jurul chiuvetei. Magazinul nostru oferă o formulă antibacteriană pentru chiuvetă, un dozator de detergenți și un sifon automat. 

Ce este un sifon automat?

Sifonul automat, cunoscut și sub numele de sifon cu mufă automată. Este o bobină care este plasată în orificiul uneia dintre bateriile din chiuvetă și prin rotirea acesteia dopul poate fi deschis sau închis. Ca urmare, nu este nevoie să vă aglomerați și să vă udați mâinile dacă doriți să scurgeți apa. Sifoanele automate sunt concepute pentru toate modelele de chiuvete și facem o gaură în chiuvetă la cerere, ceea ce face mult mai ușor atașarea sifonului automat.

Este posibil să conectați o mașină de spălat vase la sifonul automat?

Toate tipurile de dispozitive externe, cum ar fi o mașină de spălat vase sau o mașină de spălat, pot fi conectate fără probleme la sifoanele automate Primagran. Sifonul are canaluri conectori laterali care facilitează conectarea.

Este posibil să cumpărați o chiuvetă fără gaură pentru robinet?

Fiecare dintre chiuvetele noastre are o gaură pentru robinet din fabrică. Acest lucru se datorează tehnologiei de fabricație. Dacă această gaură a robinetului nu este necesară, deoarece robinetul va fi introdus în blatul de lucru, vom trimite un dop de acoperire cromat elegant care se potrivește la chiuvetă, și care va acoperi orificiul destinat robinetului.

Este posibil să comandați o gaură suplimentară pentru robinet în chiuvetă?

În cazul majorității modelelor noastre de chiuvetă aveți opțiunea de a solicita găuri suplimentare pentru robinet. În astfel de găuri pot fi inserate de ex. sifonul automat sau dozatorul de detergent. Găurile suplimentare sunt gratuite și sunt disponibile la cerere. Pentru a afla locația exactă, vă rugăm să contactați specialiștii Primagran la următorul număr de telefon: +40 371 700 150

Chiuveta ține cu adevărat 35 de ani?

Materialele de înaltă calitate, combinate cu îngrijirea adecvată, garantează că chiuveta noastră Primagran va fi ustensila noastră durabilă de bucătărie. Datorită tehnologiei materialelor de „suprafață solidă”, întreținerea chiuvetelor noastre este foarte simplă - 99% din agenții de curățare dezvoltate pentru chiuvete speciale din granit sunt suficiente.

Chiuvetele sunt vândute în siguranță?

Toate chiuvetele noastre din granit sunt fabricate în conformitate cu standardul polonez PN-EN 13310: 2005 și au un certificat emis de Institutul de Stat pentru Igienă. Aceasta înseamnă că produsele noastre sunt complet sigure și ecologice.

Chiuvetele pot fi încorporate în dulapurile din colț?

Pentru cei care doresc să instaleze o chiuvetă într-un dulap de colț, vă recomandăm modele speciale dezvoltate în acest scop. Pentru a facilita montarea, fiecare model vine cu desene tehnice cu descrierile necesare.

Cum pot fi instalate chiuvetele Primagran?

Chiuvetele Primagran pot fi coborâte în blatul bucătăriei de sus. Aceasta înseamnă că o deschidere corespunzătoare dimensiunii chiuvetei trebuie pregătită pe un blat de lucru. Acest lucru se face pe baza unui șablon atașat la chiuvetă sau puteți trage pur și simplu un cerc în jurul chiuvetei. Marginea locașului trebuie acoperită cu silicon și apoi plasată și apăsată pe chiuvetă. Următorul pas este eliminarea excesului de silicon vărsat cu o cârpă umedă. Pentru o chiuvetă instalată în acest fel, nu trebuie decât să atașați robinetul și accesoriile selectate. Întreaga procedură este simplă și se poate face singur.

Poate chiuveta fi utilizată atât pe partea dreaptă, cât și pe partea stângă?

Chiuvetele noastre pot fi rotite, instalate pe partea dreaptă sau stângă. Găurile permit acest lucru, deoarece robinetul poate fi plasat pe ambele părți. Găurile nefolosite pot fi acoperite cu un capac elegant cromat.

Poate fi returnată chiuveta cumpărată?

Da. Chiuveta poate fi returnată în termen de 30 de zile de la expediere. În această perioadă, nu este necesar să se dea motivul returnării. Costul returnării este suportat de Cumpărător. Informații detaliate despre procesul de returnare pot fi găsite în politica noastră.

Cum puteți comanda o chiuvetă?

Comenzile din magazinul Primagran sunt posibile numai pe cale electronică. Pentru a comanda o chiuvetă, este esențial să completați formularul de achiziție și să îl trimiteți. Acest formular va apărea după ce produsul a fost adăugat în coș. După trimiterea comenzii, veți primi un răspuns care conține un număr unic generat, care este și confirmarea comenzii.

Ce se întâmplă atunci când procesare comenzii este întârziată?

În mod standard, o comandă este procesată în termen de 5-10 zile lucrătoare de la înregistrarea plății. Cu toate acestea, există situații în care acest timp este prelungit din motive independente de controlul nostru. În aceste cazuri, vom încerca să oferim ora cea mai exactă la care se așteaptă expedierea coletului.

Ce ar trebui să faceți dacă chiuveta este deteriorată?

Toate chiuvetele pe care le trimitem sunt ambalate cu atenție, iar ambalajul este marcat în detaliu. Cu toate acestea, la primirea coletului, cerem clienților noștri să despacheteze coletul în prezența unui angajat din serviciul de curierat și să verifice dacă chiuveta comandată nu este deteriorată. Dacă chiuveta este deteriorată sau există un alt defect la produsul comandat, vă rugăm să completați raportul de avarie cu curierul. Acest document va sta la baza reclamației. Raportul avariilor trebuie completate în prezența curierului după verificarea coletului. Dacă aveți întrebări, vă rugăm să contactați magazinul nostru. În cazul în care chiuveta dvs. este livrată în afara orelor de deschidere a magazinului nostru, vă rugăm să ne trimiteți un e-mail cu informații exacte cu privire la daune.

Pot vizualiza coletul înainte de a plăti rambursul?

Dacă produsul a fost comandat în numerar la livrare, în conformitate cu politica de servicii de curierat, coletul poate fi inspectat numai după ce plata a fost efectuată către curier. În cazul în care se constată daune după deschiderea transportului, vă rugăm să ne contactați telefonic sau prin e-mail și să trimiteți o fotografie a avariei.

Ce se întâmplă dacă curierul nu mă poate găsi acasă?

În acest caz, curierul este obligat să lase o notificare sau să contacteze Cumpărătorul pentru a stabili o dată nouă. Cel mai adesea, următoarea încercare de livrare va avea loc a doua zi. Dacă livrarea nu este posibilă în acest moment, expedierea poate fi preluată la unul dintre punctele permanente de preluare locale ale serviciului de curierat.

Pot scrie adresa de serviciu la adresa de livrare?

Natural. Este recomandabil să dați adresa în care sunteți cel mai probabil, unde vă aflați cel mai mult în timpul săptămânii. Acest lucru face mai probabil ca livrarea să fie livrată la prima dată. Expedierile noastre sunt livrate în timpul săptămânii și nu trebuie să vă faceți griji cu privire la faptul că curierul dorește să livreze coletul la adresa voastră de lucru în weekend.

La ce ore poate sosi expedierea?

Expedierile se livrează de obicei între orele 10 dimineața și ora 17:00 în zilele lucrătoare. În situații excepționale, coletul poate ajunge la o oră ulterioară, caz în care curierul va contacta Cumpărătorul și va aranja acest lucru.

Putem vorbi despre ce oră va avea loc livrarea?

Din păcate, nu avem posibilitatea de a schimba acest lucru și de a specifica un anumit oră. Cu toate acestea, este posibil să contactați serviciul clienți al companiei de curierat și să solicitați contactul direct al curierului, care trebuie să livreze chiuveta. Dacă este posibil, o dată specifică de livrare poate fi stabilită cu curierul. Pentru a face mai ușoară urmărirea expedierii, vom trimite întotdeauna o scrisoare de la serviciul de curierat cu numărul unic al expedierii atunci când sa expediat chiuveta.

Dacă nu ați găsit răspunsul la întrebarea dvs., vă rugăm să contactați serviciul nostru de asistență pentru clienți la următorul număr de telefon: +40 371 700 150 sau prin e-mail: [email protected]

Adăugați o întrebare